SÖZLEŞMELER HUKUKU

İzmir Sözleşmeler Hukuku Avukatı : Av.Nüket Kulabaş Özalp

Av. Nüket Kulabaş Özalp Hukuk ve Danışmanlık Bürosunun Önemli Çalışma Alanlarından birisi de İzmir Sözleşmeler Hukuku davalarıdır.

Sözleşmeler Hukuku

Sözleşme en az iki taraf arasında gerçekleştirilen ve taraflar üzerinde bağlayıcı hükümler ortaya çıkaran yazılı belgelerdir. İş, kira ve diğer pek çok konuda tesis edilebilen sözleşmelerin hukuki sonuçlar doğurması bu anlamda bir hukuk alanının oluşmasına zemin hazırlamıştır. Sözleşmelerin hazırlanması sürecinden akdedilip işleme alınması süreçlerini kapsayan Sözleşme Hukuku; sözleşmelerden kaynaklanan uyuşmazlıkların çözülmesini de amaçlar.

Sözleşmelerin hukuk ilkelerine uygun bir şekilde akdedilebilmesi ve uyuşmazlık ortaya çıkması hâklinde hangi hukuk alanına başvurulacağının belirlenmesi yine bu alanla ilgilidir. Özellikle tarafların niteliği ve sözleşmenin cinsine bağlı olan uyuşmazlıkların çözülmesinde tarafların üzerine anlaşmış olduğu şartların geçerli sayılması söz konusudur. Hukuka aykırılık içermeyen sözleşme hükümleri akdedildiği üzere uygulanır.

Hukuk büromuz iş ortaklarınız veya partnerleriniz ile imza edeceğiniz sözleşmelerin hazırlanması, akdedilmesi veya feshedilmesi süreçlerini takip ederek sizlere etkin destek sunar. Değişen hukuki şartlara uygunluğu ve kanuniliği ön planda tutan avukatlarımız tarafların hak ve sorumluluklarını gözetmeyi hedefler.

Sözleşme Hukuku Çözümlerimiz

Sözleşme Hukuku alanında size etkin seçenekler sunarken aşağıdaki konularda en büyük destekçiniz oluyoruz.

• Sözleşme ile ilgili bütün görüşmelerin yürütülmesi,
  • Tarafların beklentilerini karşılayan, faaliyet alanı ve amacına en uygun seçenekleri ortaya çıkaran sözleşmelerin hazırlanması,
  • Hali hazırda akdedilmiş olan sözleşmelerin incelenerek hukuki değerlendirmesinin yapılması,
  • Sözleşmeye aykırılık oluşturacak durumların tespit edilmesi,
  • Sözleşme ihlalinden kaynaklanan tazminat ve cezalar ile ilgili hakların ileri sürülmesi,
  • Sözleşmenin kanuni bir şekilde sonlandırılması.

Sözleşme ile alakalı her konuda sunduğumuz çözümlerle sizlere en başarılı sözleşme akit, takip ve fesih sürecini vaat ediyoruz.

Neden Bizi Tercih Etmelisiniz?

Alım-satım, inşaat, kredi, lisans, bayilik ve kira gibi konularda imzalayacağınız sözleşmeleriniz ile ilgili hukuk büromuza başvurarak en kaliteli çözümleri elde edebilirsiniz. Hukuk bağlamında kusursuz sözleşmelerin ortaya çıkarılmasına katkı sağlayan hukuk büromuz talep ettiğiniz sözleşmelerin İngilizce, Almanca ve Rusça gibi dünya dillerinde hazırlanmasını da sağlar.

Sözleşmelerden kaynaklanan hak ve sorumlulukların takip edilmesini sağlayan avukatlarımız bu alandaki yenilikleri de yakından takip ederek sizleri bilgilendirir. Sözleşmelerden kaynaklanabilecek bir sorunla karşılaşmamak adına hukuk büromuzdan destek alabilirsiniz.